dinsdag 12 maart 2013

DC 109

De challenge deze week vond ik erg moeilijk. Naar een oefening van Maria, in haar blogpost van 25 februari.  Ik zal er nog effen op moeten oefenen om een mooi effect te krijgen. Ik ben blij dat we dit in de challenge als opdracht hebben gekregen. Ik zou het denk ik anders niet geprobeerd hebben. Ik zie wel dat er veel potentie in deze techniek zit om een illusie te creeren.

Bedankt Laura, en ook Maria natuurlijk.

This week a difficult challenge. Although to me. The challenge is based on a exercise of Maria in her blogpost of february the 25th. I think I have to practice it more to get the right flow and effect. I'm glad we had to do this in Laura's challenge. I think I never would have tried it on my own, and yes this technique is great to create a beautiful illusion.

Thanks Laura, and of course Maria for taking me out of my comfort zone and make me try these new technique. 

20 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg apart geworden door de pastilvorm die je er aan hebt gegeven. Goed gelukt en mooi door de rustige patroontjes.Ik vond hem lastig en wilde hem eigenlijk opnieuw maken,maar ja acceptatie van mislukking is ook een wijze les ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks like textile and it is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I find this very interesting, but it also kind of plays with my eyes/mind. Very cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like the way you left the top and bottom just lines.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals we al vastgesteld hebben, is dit een lastige, maar .... ik vind dat je het toch erg goed gedaan hebt. Het geheel ziet erg toch erg aantrekkelijk uit en de schaduwen zijn goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty Diana, looks to me like a very fine sheer fabric embroidered at the joins :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig effect Diana!
    Bijzonder goed gelukt!
    Ik zou hem zonder de challenge ook niet hebben gedaan, maar hij is toch wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice! I like the fact that you left part of the design blank. Very clever!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig! Er zit echt heel goed dieptewerking in.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig, dat alle "Dutch girls" er kennelijk zo'n moeite mee hadden.... Maar je hebt je er fantastisch "uit gered", ik vind hem schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem ook prachtig!echt een heel goed resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I had to do a lot of practice with this one to make it work. I'm glad it paid out for both of us!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I think you did a lovely job with this one, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful Diana. I love the way the pattern wraps around the poles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful, It reminds me of fabric draped on a grill.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just lovely, Diana... Your tile reminds me of rich, heavy curtains.

    BeantwoordenVerwijderen