zondag 31 maart 2013

Meer Mooka en Zendala 51

Vrolijk Pasen allemaal.

Heerlijk lang weekend, lekker veel tijd om te tanglen. Ik heb nog wat zitten spelen in mijn notitieboekje en vooral Mooka zitten oefenen. Door de Diva Challenge ben ik deze weer eens gaan gebruiken, maar vind hem erg moelijk, om de juiste cadans en flow te krijgen van een goede mooka. Ook heb ik deze keer eens niet zwart wit gebruikt, maar een groene pen gebruikt om te tanglen. Ik vind het wel een mooi geheel geworden. Na de mooka nog 2 andere tekeneningen gemaakt, waarvan eentje weer zwart wit, en ingekleurd met mijn potloden. Ik ben een groot bewonderaar van Ledenzer, en heb haar tekeningen bestudeerd, en heb toen zelf geprobeerd om de stijl van haar tekeningen toe te passen.
Ik hoop dat je het niet erg vindt LeeAnn :).

Het is nog steeds erg koud hier in ons kikkerlandje, af en toe viel er zelfs nog een sneeuwvlokje. Geen echt uitstapjes weer, dus maar weer lekker getangled. Gelukkig kon ik de template van Erin nog maken. Ik wilde graag de tangles van mijn notitieboekje gebruiken, maar ik zag dat de template eigenlijk uit rechte vormen bestaat. Hmmm.... dan toch maar een beetje aanpassen zodat ik mijn tangles met lussen (ik weet niet hoe die heet) kon laten waaien.... Ik ben erg tevreden met het resultaat, en hoop dat jullie net als ik heerlijk hebben getangled met pasen.

Mijn dochter Lizanne van (bijna) 13 jaar wilde toch graag haar eigen blog maken met haar tekeningen, ik hoop dat jullie ook eens een kijkje bij haar nemen, en een berichtje achterlaten bij haar kunstwerkjes.

Happy Easter !

Oh wonderful, we have a long weekend because of Easter. I have a lot of time to tangle, and so I started tangling in my notebook, to practice some more Mooka. The Diva Challenge of last week, brought Mooka in my attention again. A great but difficult (at least to me) tangle. I just can't get the right flow. In my notebook I made it with a green pen and pencils. I like the result of it. And I was so in the mood for tangling that I made another 2 drawings. One green and one black and white with several colors. I'm a great admirer of Ledenzer, so I studied some of her drawings, and wanted to try her style. I hope you don't mind LeeAnn :)

It is still very cold in the Netherlands, we had even had some little snowflakes today. No weather to go outside today, so time to tangle again. Happily for me I had Erins template to do today. I still wanted to try some of the tangles is did saturday but the template had only straight lines and spaces. Hmmm.... I had to adjust the template a little so that I could do the tangle I wanted. I like the result, and I hope all of you had a great tangle time with Easter. 

My daughter Lizanne (almost) 13 years old, started her own blog with her own tangle drawings. I hope you will visited her site too and leave a comment to her pieces of tangleart. 









12 opmerkingen:

  1. Gorgeous mandala. I see you still have the mooka bug. The other drawings are great, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful tangles! And I LOVE your zendala! It has such wonderful texture and movement.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely stunning Diana!! I love what you've done with Mooka and your Zendala has the most gorgeous sheen to it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je paasdagen (en ze zijn nog niet eens om) goed besteeds Diana. Wat een mooie tiles heb je gemaakt. Ik vind je Mooka's prachtig geworden.
    Je zendala is ook erg mooi geworden, vooral het midden springt er uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mag ik je nog een vraag stellen Diana? Hoe krijg ik, net als jij, 'mijn lijst met blogs' aan de rechterkant van mijn blog?
      Fijne (vrije) dag nog.

      Verwijderen
  5. Lovely Zendala, and the shading on the mooka tangles is just wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love them all! Your work is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All your pieces are lovely! The Zendala has a great deal of movement and flow -- well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice mooka pieces, but I love the Zendala! I adore how you made the ribbony outside with great fills that give it such good depth. Awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Zendala and I like the Mooka pieces.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wauw prachtig zeg!
    er gaan er weer 2 in mn plakboek hoor!
    de zendala en de gekleurde.
    mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful, I love what you have done with the template.

    BeantwoordenVerwijderen