woensdag 27 maart 2013

Mooka Challenge 111



Helaas heb ik een week de challenge moeten overslaan, ik was wel al begonnen, maar halverwege de week ging ik met 5 vriendinnen een lang weekend naar Oostenrijk. Helaas kon ik toen niet mijn opdracht afmaken en op tijd inleveren. Wellicht dat ik hem nog afmaak en dan plaats. Eerst maar weer eens de opdracht van deze week maken. Ik moet zeggen Mooka is niet mijn favoriete tangle, ik heb voor mijn gevoel niet de juiste flow om er dat van te maken wat ik wil. Dus maar goed dat de challenge er is en ik gedwongen word om deze tangle te oefenen. Eenmaal bezig met tekenen valt het dan uiteindelijk toch wel mee, en heb ik met veel plezier aan de challenge gewerkt. Ook omdat mijn 12-jarige dochter ook wel wilde meedoen, en zelfs 2 tekeningen met mooka zo uit haar mouw schudde. Ik plaats dus naast mijn tekening ook de 2 tekeningen van mijn dochter.



Last week I had no time to tangle a lot. This because I went with 5 girlfriends to Austria, and had al lot of fun with my friends. I started the #110 Challenge but I had no time to finish it in time. So perhaps I will post it another time. I wanted to do this weeks challenge so I decided to do this one first. I have to admit Mooka is not one of my favorites. I don't get the right flow, and because of that I don't use it very often. So good there is a Diva Challenge, I have to practice it, and I have to say once tangling, I like it, and had a lot of fun making my ZIA. Also because my 12 year old daughter started to tangle with me and had 2 drawings done in no time, using Mooka. So beside my Zia I proudly present to you the 2 drawings of my daughter. 



15 opmerkingen:

  1. I love your ZIA of Mooka, and your daughter is obviously a budding artist. Also, thanks for stopping by my place.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Mooka-bloemen zijn prachtig! Je hebt dezelfde gedachten over Mooka als ik.... Wat grappig, dat je dochter het dan "zo maar even doet" hè, complimenten ook aan haar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke tile geworden,ondanks dat het niet jouw ding is. Leuk zoals je er bloemen van gemaakt hebt en linksonder heb je toch ook een heel sierlijke mooka gemaakt. Hoop dat je genoten hebt van Oostenrijk en leuk dat je dochter ook langelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je Mooka bloemen goed gelukt Diana! Het is een mooi geheel geworden.
    Leuk om samen met je dochter te doen, geef haar maar een compliment van mij.

    Als mijn dochter hier is, tekenen we ook vaak samen, heerlijk! Hm, ze is wel ietsje ouder (42) dan de jouwe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Like a spring garden, happy and welcome. Look at the butterfly, WOW

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous use of mooka. Each is so creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Like your Mooka flowers. The fill and shading really sets them out.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om dit samen met je dochter te doen, jullie hebben eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige LenteMooka!
    Leuk om de tekeningen van je dochter te zien.
    Heerlijk om zo samen bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love both yours and your daughters' take on mooka.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a clever way to look at mooka! Love!

    BeantwoordenVerwijderen