maandag 11 maart 2013

ZD#48

De template van deze week bevat allemaal rondjes boven op elkaar. Een prachtige template, waar ik direct mogelijkheden in zag. Het midden zag er voor mij uit als een bloem, dus heb ik daar het patroon star fruit in getangled. En als snel vond ik dat ik ook van de andere rondjes grotere star fruits moest maken. Zo ben ik gekomen tot onderstaand resultaat. Deze keer ook maar weer eens een close-up toegevoegd.

This weeks template is build with circles. A great template with lots of possibilities. For me the middle or centre part looks like a flower so I did the tangle ' Star Fruit' in it. And so I saw al star fruit lying on top of each other. So here is my result of zendala dare # 48.




10 opmerkingen:

  1. I really like this, the lines around the edge of the star fruit with the shading give your work so much dimension. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful. I love the depth that was created.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful and harmonious.
    You have here in Your blog so fine artworks that I have visited here many times to admire Your zentangles and zendalas.
    Have a nice week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze zendala wel heel erg mooi Diana! De manier waarop deze tangles zich naar de rand begeven. Prachtig.
    Ik hoop dat de sneeuw niet teveel overlast geeft vandaag, hopelijk wordt het eind van de week zachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the depth and movement in your Zendala.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig uitgevoerd, hij lijkt rond te draaien en de vorm heeft wat weg van Fengle.
    Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really love this. It is so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow, this one is so wonderful! The depth is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen