donderdag 18 april 2013

DC 114: Stars

Een erg uitdagende challenge deze keer. Ik wist niet goed wat ik er mee aanmoest, en heb het advies van Laura maar opgevolgd om naar wat afbeeldingen op zoek te gaan op internet, die als uitgangspunt of string zouden kunnen dienen voor de Stars uitdaging. Al snel had ik een mooie ster gevonden, en omdat ik nogal hou van dit soort optische illusies, heb ik deze genomen. Nadat ik de ster had getekend volgden de tangles die ik erbij heb gebruikt vanzelf. Ik vond het een leuke uitdaging deze week, en heb er met veel plezier aan gewerkt.

This week Laura had a challenge about starts. I didn't know what to do so I took her advice to surf on the web for pictures of starts, and use that as model for my drawing. I found a beautiful star. I love optical illusions so this one was just my thing. I draw it and as you al know the tangles around the star floated out of my pen when I was working. Thats how the tangle process works, once you have a start the rest is easy. I loved this challenge and had a lot of fun making my piece of art.

Have a nice week...

15 opmerkingen:

  1. Great star and great job on the shading. Really makes it stand out. Great nest of tangles that it is in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love love your star, and the shading is so well done. also quite like the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende ster met Escher-effect!! Hij komt prachtig tot zijn recht met deze tangles als achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. I am in love with your star! Helen is right, it is amazing!

      Verwijderen
  5. Dit is tot nu toe de mooiste en meest creatieve uitvoering van de challenge.
    Heeeeel erg prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt jezelf overtroffen met deze ster, Diana! Het is een plezier om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous, I love the juxtaposition of your solid, structured star against your wonderful organic tangles!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your tangles and your stars are so dimensional.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt prachtig! Ik hou hiervan.echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem ook heel mooi gemaakt! Er is veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen